- Novinky
- Cestovný poriadok
- Najčastejšie otázky
- Ochrana osobných údajov
- Plán siete MHD
- Pochvaly a Sťažnosti
- Predajné miesta
- Prepravný poriadok
- Projekty EÚ
- SMS lístok
- Sprievodca MHD
- Straty a nálezy
- Tarifa
- Tlačivá pre cestujúcich
- Vzory cestovných lístkov
- Zaujímavé odkazy
- Zoznam automatov
- Žilinský regionálny integrovaný dopravný systém
- IDS ŽSK


Vyhodnotenie prieskumu spokojnosti 2022
V období od 21. 3. 2022 do 21. 5. 2022 ponúkol Dopravný podnik mesta Žiliny s.r.o. cestujúcim možnosť podieľať sa na zvyšovaní kvality MHD a to formou vyplnenia elektronického dotazníka. Cieľom dotazníkového prieskumu bolo získať názor verejnosti na vybrané témy týkajúce sa dopravnej prevádzky, tarify, ako aj hodnotenia celkovej kvality MHD v Žiline a to vrátane možnosti vyjadrenia osobného názoru.
- cenu, vo forme predplatného cestovného lístka na 365 dní, získal Filip z Hliníka nad Váhom,
- cenu, v podobe darčekovej poukážky na nákup elektroniky v hodnote 200 €, získal Tibor z Košíc,
- cenu, v podobe darčekovej poukážky na nákup kníh v hodnote 100 €, získala Alica zo Žiliny,
- - 6. cenu, vo forme predplatného cestovného lístka na 90 dní, získali Ján z Kriváňa a Martina a Darina zo Žiliny.
Všetkým výhercom srdečne gratulujeme a zároveň ďakujeme všetkým cestujúcim, ktorí sa do prieskumu zapojili. Získané informácie a názory majú pre nás dôležitý význam, pretože budú slúžiť pre budúce strategické rozhodnutia týkajúce sa smerovania mestskej hromadnej dopravy v Žiline.
- DPMŽ -