Voľné pracovné miesto samostatný referent oddelenia finančného a účtovného (fakturantka)


Náplň práce:

  • Plánovanie, realizácia a kontrola úhrad bezhotovostným platobným stykom v tuzemsku a zahraničí,
  • Odsúhlasenie a kontrola správnosti evidencie dodávateľských faktúr v účtovnom programe pred ich úhradou,
  • Zabezpečenie denného importu bankových výpisov a identifikácia prijatých a odoslaných úhrad na bankových výpisoch,
  • Analýza denných zostatkov na bankových účtoch,
  • Zodpovednosť za správne a včasné vystavenie tuzemských a zahraničných odberateľských faktúr v súlade s platnou legislatívou,
  • Zabezpečenie vnútropodnikovej fakturácie na základe predložených podkladov,
  • Vypracovanie a zasielanie hlásení INTRASTAT,
  • Komunikácia s bankovými inštitúciami,
  • Vykonávanie ďalších prác súvisiacich s činnosťou oddelenia finančného a účtovného so zreteľom na danú pozíciu.

Požiadavky na vzdelanie:

  • Úplné stredoškolské vzdelanie ekonomického zamerania
  • Vysokoškolské I. stupňa ekonomického zamerania
  • Vysokoškolské II. stupňa ekonomického zamerania

Dĺžka praxe

  • Minimálne 3 roky praxe na podobnej pozícii alebo v účtovaní v sústave podvojného účtovníctva pre podnikateľov.

Všeobecné spôsobilosti:

  • Podvojné účtovníctvo – mierne pokročilý.
  • Znalosť práce v programe SOFTIP výhodou.

Počítače:

  • Microsoft Word - pokročilý
  • Microsoft Excel - pokročilý
  • Hospodárska korešpondencia – pokročilý

Osobnostné predpoklady:

  • Samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita, bezúhonnosť.

Ponúkaný nástupný plat:
Mzda (brutto): 826 € + prémie 28% zo základnej mzdy

Ponúkané výhody:

  • týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce,
  • polročné a koncoročné odmeny,
  • príspevok zamestnávateľa na DDS (III. pilier),
  • možnosť rekreácie v podnikovom zariadení v Tatranskej Štrbe.

Životopisy s motivačným listom je možné zasielať do 16. 7. 2021.

Nástup: ihneď

Poznámka: Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

K žiadosti je potrebné pripojiť písomný súhlas uchádzača so spracovaním svojich osobných údajov pre potreby výberového pohovoru v zmysle zákona NR SR č.18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Súhlas so spracúvaním osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať, inak čas platnosti súhlasu skončí ukončením výberového pohovoru. Po uplynutí tejto doby budú vaše osobné údaje vymazané.

 

Kontakt: Ing.Alena Mihalová
                041/5660106, alena.mihalova@dpmz.sk

Ako vnímate zmenu trasy nočnej linky č. 50 v smere z Vlčiniec na železničnú stanicu?






Archív ankiet
SK | EN
Nový vyhľadávač spojenia na mybus.dpmz.skPripravujeme pre vás nový eshop.