Výpadok predaja cestovných lístkov, eshopu a predaja lístkov vo vozidlách prostredníctvom platobných kariet

Dňa 7.1.2022 došlo v skorých ranných hodinách k výpadku elektrickej energie zabezpečujúcej napájanie administratívnej budovy a serverovne. Servery zabezpečujúce predaj cestovných lístkov:

  • na predajných miestach,
  • predaj prostredníctvom eshopu,
  • prostredníctvom platobných kariet,

nie sú v prevádzke a z toho dôvodu je predaj aktuálne pozastavený. Aktuálne sa môžu vyskytnúť prípady, kedy nebude možné zapísať do čipovej karty vo vozidlách už zrealizovaný nákup PCL alebo kreditu elektronickej peňaženky prostredníctvom eshop-u.

Taktiež nie je v prevádzke vyhľadávač spojenia na web stránke a mobilná aplikácia funguje iba v offline režime.

Na odstránení poruchy pracujú naši pracovníci spolu s pracovníkmi Stredoslovenskej distribučnej a.s. Po obnovení funkčnosti predajných a informačných systémov budeme cestujúcu verejnosť informovať prostredníctvom web stránky a FB profilu.

Ďakujeme za pochopenie.

- DPMŽ -

Naspäť

Využili ste možnosť nákupu elektronického cestovného lístka (eCL) pre spolucestujúceho?







Archív ankiet
SK | EN
Nový vyhľadávač spojenia na mybus.dpmz.skPripravujeme pre vás nový eshop.